Dla niedowidzących Rozmiar tekstu: AAA
Badamy satysfakcję Klientów

18-01-2013  Aktualności

Wraz z zakończeniem kolejnego roku, przystąpiliśmy do działań mających na celu poznanie stopnia satysfakcji naszych Klientów z wykonanych przez nas usług w ciągu minionych 12 miesięcy.
Narzędziem, za pomocą którego ORLEN Laboratorium monitoruje satysfakcję klientów jest anonimowa ankieta, której pytania sformułowane są w sposób pozwalający uzyskać ważne –
w kontekście doskonalenia  świadczonych usług – informacje.
Ankietę można wypełnić w wersji elektronicznej na naszej stronie internetowej lub pisemnie - w laboratoriach spółki, gdzie następnie wrzucana jest do specjalnie do tego przeznaczonej urny w celu zachowania anonimowości.
Najważniejszym celem przeprowadzania badania ankietowego jest pozyskanie informacji, które posłużą do doskonalenia jakości naszych usług, sposobu ich oferowania, a także do poprawy szeroko rozumianej obsługi klienta.
Dzięki wypełnionym ankietom otrzymujemy informacje o Klientach, lecz przede wszystkim na temat ich oceny usług  ORLEN Laboratorium oraz naszych laboratoriów.
Informacje zwrotne zawarte w ankietach są dla nas cennym źródłem wiedzy oraz wskazówką jak doskonalić jakość obsługi naszych Klientów.
 
Uprzejmie zachęcamy naszych Klientów do poświęcenia kilku chwil na wypełnienie ankiety. Dzięki niej pozyskamy informacje, które pozwolą nam jeszcze lepiej zaspokoić Państwa oczekiwania.
 

« powrót

 
 
 

Marki Grupy ORLEN